Guitar Hero

Japp, det blev ett Guitar Hero till älsklingen i födelsedags present ( bättre sent än aldrig). Han satt och spelade ganska mycket igår kväll. Jag gick och la mig runt 23, den var efter tolv när han gick till sängs... Men då tyckte han att det var roligt antar jag =)
Nu ska han sitta hemma och öva så han kan slå Nathalie, hon är så himla kaxig för hon är så bra på det. Får väl se hur det går =)

Sitter hemma alldeles själv. Jag, Maria och lilla Elsa har varit upp till "Tuttbo" och hälsat på mamma och co. Det var ju ganska längesen mamma träffade dom båda. Hon är så himla söt lilla Elsa, 8 månader gammal... * cutie pie*
Ska väl kolla om det finns något på tv och kanske fixa lite chips och dipp... *mmmmm*

Får se om jag vågar gå och lägga mig sen, jag är ju så himla mörkrädd ( när jag ska sova själv), så det är inte säkert att jag kommer somna alls. Whish me luck guys



TREVLIG KVÄLL

Kommentarer
Postat av: Lında

Har ar det varmt och skont, kommer hem pa onsdag kvall. Det ska bli skont att komma hem och fa sova ı sın egna sang.



Hoppas allt ar bra med dıg, kram

2008-08-31 @ 15:35:37 / URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Nathalie J

SÄG LYCKA TILL TILL HONOM SÄGER JAG BARA! JAG ÄR FORTFARANDE KINGEN PÅ GUITAR HERO!

2008-09-04 @ 10:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: